19 Temmuz 2012 Perşembe

Kurumsal Kimlik İçin Baskılı Koli Bandı

Tüzel kişiliğe sahip olan firmalar, yeni iş yasasından sonra patronları hepten devre dışı bırakacağa benziyor. Kendi iş yerinde sigortalı bile olamayan patronlar, artık şirketlerine diledikleri gibi hükmedemeyecekler. Daha çok aile şirketlerinin rahatını kaçıran bu iş yasası zaten profesyonel yönetici ve personele sahip olanlar için pek de sıkıntı değil.

Bu kısa açıklamayı yaptıktan sonra kurumsal kimlikte baskılı koli bandından bahsedelim. Kurumsal her şirketin tabelasından tutun da araç giydirmesine, faturasına, zarfına kadar profesyoneller tarafından geliştirilmiş birer kurumsal kimliği var. 


Üretim yapan her şirket ürettiği ürünlerin dış ve iç ambalajına, etiketine, kolisine firma logosunu, telefon ya da web adresini yazdırıyor, fakat kolilerini bantlama işlemini şeffaf ya da kahverengi koli bandı ile yapıyordu. Artık baskılı koli bandı da kurumsal kimlik statüsü kazandı. Firmasının logosunu, telefon ya da web adresini ambalajlamada kullandığı koli bandının üzerine yazdırarak bir nevi kendine has kendine özgü bir kurumsal kimlik ürünü daha yaratıyor. 

Lojistiğini kendisi yapmayan ve kıymetli ve adetli ürünler sevkeden firmaların güvenlik maksadı ile tercih ettiği baskılı koli bantları, üzerine yazılan "Bantı açılmış ya da sökülmüş ürünleri kesinlikle teslim almayınız" ibaresi ile bir nevi güvenlik bandı görevi de yapıyor. 

Bizim de naçizane tavsiyemiz, ister yurt içi, ister yurt dışı çalışın, baskılı koli bandı kullanarak hem kendi kurumsal kimliğiniz ile markanızın hem de yaptığınız ihracatlarda ülkemizi gururla temsil edin. 

mstf_mstf@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder