Firma logosu ile baskılı bant kullanımı gitgide fazlalaşıyor. Markalar arası rekabetin getirdiği bu durum, ürünlerinin kolilerinde baskılı bant kullanmayan markaların kurumsallıktan bir tık daha geride olduğu izlenimi yaratıyor. Bu imajı kabul etmeyen markalar da ister istemez baskılı koli bandı kullanımına yöneliyor.
Bu kısa açıklamayı yaptıktan sonra daha önce burada yayınladığımız yazımızı okumanızı tavsiye ediyoruz. Baskılı koli bandı firmaya özel yapıldığından başka hiç kimse tarafından kullanılamaz. O sebeple baskılı bant üretime geçilmeden önce her detay tek tek incelenmeli, hiç bir hata gözden kaçırılmamalıdır.
Örneğin baskılı bantınızın üzerine web adresinizi, e postanızı yazdıracaksınız.. Web adresiniz erişilebilir mi, e-postalarınız çalışıyor mu ve daha önemlisi önünüzdeki dönemde devam edecek mi?
Ya da baskılı bantta kullanacağınız adres ve telefon numaraları güncel mi, ne zamana kadar güncel kalacak? gibi bir çok ayrıntı ileride sorun olabilir.
Bir de klişe boşluğu dediğimiz olay var. Resimde de görüldüğü gibi, şeffaf, beyaz ya da kahverengi zeminli olmayan baskılı bantlarda klişe bitim ve başlangıç noktalarında bir ara boşluk kalıyor. Bant, uygulandığında görsel olarak hoş görünmüyor. Banda baskıyı yapacak olan firma çoğu zaman sipariş anında ödemenin büyük bir kısmını tahsil ettiğinden bu detayla ilgilenmez, size bilgi verme zahmetinde bulunmaz. Bantlar baskısı tamamlanıp size teslim edildiğinde karşılaştığınız manzara canınızı sıkabilir. Böyle bir durumla karşılaşmamak için yaptıracağınız baskılı koli bandı için kullanacağınız zemin rengini şeffaf, beyaz ya da kahverengi olarak seçmenizde fayda var.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder